6. julij 2013

S starši na ekskurziji z avtodomom po Italiji

Letošnje počitnice so za našo družino zopet malo drugačne. Na počitnice smo se odpravili z avtodomom. Cilj neznan oz. vsak dan posebej smo se odločili za naslednjo destinacijo.Vedeli smo le, da si želimo ogledati Cinque Terre in nismo bili razočarani.
Potopis tokrat piše Sara.

Dnevnik popotovanj z avtodomom
25.6.-13.7.2013

Torek 25.6.2013
Prvi dan smo zjutraj pripravili nekaj prtljage,nato smo odšli prevzet avtodom.Doma smo ga očistili in znosili vanj prtljago.Poslovili smo se od vseh, nato pa ob približno 15.30  odšli.Naša Tisa je bila zelo žalostna.Šli smo v Izolo,a še prej smo se ustavili na počivališču Ravbarkomanda in pojedli malico.V Izoli smo s teto in stricom šli na kavo. Nato pa smo se dobili še s prijatelji. Kasneje smo šli na parkirišče kjer je bil parkiran avtodom in tam prespali.

Sreda 26.6.2013
Po prvi noči v avtodomu smo zapustili Slovenijo. Šli smo v Dechatlon v Trstu in nakupovali v njem 2 uri.Potem je bilo kosilo(pica).Ko smo pojedli smo se peljali naprej in se ustavili v Gradu ,da bi se ohladili v morju.Ni prav dolgo trajalo saj je bilo morje polno morske trave. Zato smo se odpeljali naprej.Končni postanek je bil kamp Cavallino blizu Benetk.Najprej smo se razgledali,a sva s Tinkaro želeli plavat v bazenu zato sva šli.Kasneje smo imeli večerjo(rižota)in po večerji sem se učila kajtat.Ko je veter postal premočen smo šli na animacijo.Nato smo šli spat.

Četrtek 27.6.2013
Zbudili smo se v lep, a vetroven dan. Po odličnem zajtrku, sadju in palačinkah, se je Tinkara namočila v morju in bazenu, jaz pa sem prebrala se nekaj poglavij v knjigi Srednja vohunska šola, teorija zarote. Ob 11 ih sta se starša odločila,da jima Je všeč ideja bice Majde in da si bomo ogledali mesto Parma, od koder prihaja zelo znan sir parmezan. Hitro smo pospravili in jo mahnili na  drug konec Italije. Nismo prišli do Parme zato smo prenočili v Laggo di Gardi. Zvečer smo šli na ogled mesta in večerjo s kolesom. Na poti nazaj nas je ujel dež. Nato smo zaspali.

Petek 28.6. 2013
Že ob 6.00 smo se odpravili  v Parmo in bili tam čez približno dve uri.Po nekaj urnem ogledu mesta in njegovih znamenitosti,  smo odšli na kosilo na kmetijo kjer proizvajajo sire in salame.Nato smo se odpeljali naprej v Cinqe terre.Ustavili smo se v vasi Monteroso in si ga ogledali .Tam smo tudi prenočili, mami pa je še pred tem skuhala okusno večerjo.

Sobota 29.6.2013
Zjutraj smo šli na rogljiček in kavo(kakav) oz. zajtrk nato pa na železniško postajo. Ogledali smo si vasi ki so : Monterosso, Vernazza, Corniglia, Manarola in Riomaggiore. Mi smo si jih ogledovali v obratnem vrstnem redu. Nato smo se odpeljali kopat, nato pa smo šli naprej do kampa Tripesce in tam prespali.

Nedelja 30.6.2013
Zjutraj smo se  odpeljali naprej in se okoli poldneva kopali, nato pa se peljali naprej do mesta blizu Civittavechia , tam šli na večerjo in  prespali.

Ponedeljek 1.7.2013
Zjutraj smo se odpeljali naprej.Skoraj ves dan smo bili na lepi plaži. Jaz sem bila preveč na soncu in sem bila zelo opečena.Šli smo v kamp Romantico in tam prespali.

Torek 2.7.2013

Danes smo večino dneva namenili počitku in pospravljanju avtodoma. Ob približno štirih smo se šli kopat. Zvečer pa smo si želeli ogledati mesto,a smo dobili napačne karte za avtobus zato nismo šli nikamor.Spali smo v istem kampu.

Sreda 3.7.2013
Danes smo se zjutraj odpeljali iz kampa, da bi si ogledali nedelujoč vulkan Vezuv in Pompeje.Z parkirišča(1000m nadmorske višine) smo se povzpeli do kraterja in opazovali osupljiv pogled na bližnji Neapelj in v žrelo kraterja.Ker vulkan ne deluje je notri raslo nekaj dreves. S Tinkaro sva dobili zapestnici iz vulkanskega kamna.Na parkirišču smo pojedli kosilo. Nato pa smo si ogledali še Pompeje, ki so se mi zdeli zelo zanimivi.Po ogledu smo šli v kamp in tam prespali.